ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

«مادرنوشت»

تصمیم، اجرا، تکرار، عادت!

1393/11/28 2:18
نویسنده : مامان ستیا
648 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای آخر سال اومدن و امسال هم مثل برق و باد تموم داره می شه. تصمیم گرفتم یک تغییر و تحولاتی توی سبک زندگیم ایجاد کنم. سبک زندگی که چند روزه دچار اختلال شده و همین باعث کمی استرس در من شده. این تغییراتی رو که می خوام اعمال کنمو اینجا می نویسم که حتماً بهشون عمل کنم ایشالا اون هم به مدت ده روز. و هر روز تصمیم دارم یک گزارش کوچیک از روزمو اینجا ثبت کنم.

1-صبح ها حداکثر تا ساعت 9 بخوابم و تا جایی که می تونم زود تر از خواب پاشم و شب ها نیز حداکثر تا 12 بیدار باشم.

2-اولین کاری که صبح بعد از صبحانه انجام باید بدم رسیدن به خونه و برقراری نظم باشه.(2ساعت)

3-غذای خوشمزه و متنوع و سالم بپزم.(1.5 ساعت)

4-در روز یک ساعت یا بیشتر رو به ستیا و بازی با اون اختصاص بدم.(1ساعت)

5-سه ساعت دیگه در روزم رو حتماً برای دو کار نا تمومم (که روی روانم راه میره) بزارم.(3ساعت)

6-تا کارهامو انجام ندادم وارد هیچ شبکه اجتماعی نشمنه

می خوام 7.5 ساعت از 24 ساعت با برنامه ریزی پیش بره !! زیاده؟؟ معلومه که زیاد نیست16.5 ساعت دیگه واسه خواب و بی کاری و وقت گذرونی و... هستش. مطمئنم که می تونم .

این برنامه از فردا 28 بهمن به مدت 10 روز اجرا می شه. امیدوارم این تکرار تبدیل به عادت بشه.

امضا )))) مامان ستیاعینک

 

پسندها (4)

نظرات (3)

محمد
28 بهمن 93 9:39
فروشگاه اینترنتی تلیپ سبدهای پذیرایی زیبای unique در سایز های مختلف با قیمت های مناسب هدیه ای بسیار زیبا و کاربردی جهت منازل شما و عزیزانتان.
مامان صفا
29 بهمن 93 11:10
حتما موفق میشی
مائده
9 اسفند 93 1:07
برنامه ريزيت جالب بود مامان ستيا