ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

«مادرنوشت»

موجود سیزده و نیم ماهه

1393/12/12 13:13
نویسنده : مامان ستیا
637 بازدید
اشتراک گذاری

ستیا چند روزه کم تحمل تر شده و اگر به خواستش نرسه کمی بی قراری... فکر کنم برای دندونشه نمی دونم  راستش سعی می کنم کنترلمو از دست ندم ...

ستیای من دیروز 10 قدم برداشت و بعد زمین خورد  و باز دوباره ادامه دادتشویق دختر من خستگی ناپذیره

ستیا دخترم زیاد حرف می زنه البته واقعا هیشکی نمی تونه حرف هاشو ترجمه کنه ، زبونش آنگولاییه!! ولی کلا لغتی که یک عالمه بار از زبونش می شنوی باباست  و البته با اصرار مامان هم می گه .در در ، به به، جی جی ، جوجه و... همون لغت ها و اضافه نشده

مقر دختر من در شومینه خونه می باشد اگر کارش داشتید به اونجا مراجعه کنید

یک هفته هستش که دست از کابینت های بیچاره خونه برداشته و آنها هم دارند استراحت می کنند.

از دید ستیا یخچال یک دنیای شگفت انگیز و اعجاب آوره که وقتی باز می شه یک پس زمینه سفید داره و بادی ملایم وزیده می شه و توش چیزهای رنگارنگ و خوشمزه وجود داره. به این نتیجه رسیده وقتی در باز شد حملهههههه اصرار نکنین از لای در بیرون نمیام.

توالت و حمام از بهترین جاهای دنیاست  کاش همیشه درش بروش باز بووود

صدای آیفون صدای خوشحال کننده ایه« آره بابا داره میاد » یا یک نفر دیگه که خوشحالش می کنه

تلویزیون مخصوصا صدای بچه ها و تصویز بچه های کوچولو جذبش می کنه و انگار از توی تلویزیون می خواد باهشون ارتباط برقرار کنه..

مهارت جدید این ماهش بالا و پایین رفتن از مبل ها و تخته که کلا همش میزه روی یک مبل می شینه مثل خانوم ها و من از ایشون پذیرایی می کنم

خوراکی مورد علاقه این بانوی کوچک میوه های مختلف پوست گرفته شده و به قطعات کوچک تقسیم شده می باشد. پرتقال، سیب، خیار، گوجه حتی، نارنگی و... این بهترین سرگرمیشه شاید نزدیک به 45 دقیقه کامل می شینه و تموم میوه هاشو می کنه تو دهنش و آبشو می گیره و تفاله تحویل میدهخندونک.

بانوی کوچک ما کنار سفره هم یک زیر انداز دارند و روی آن می شبنند و غذا را که حاوی قطعات ریز شده است را می خورند با دست و قاشق. به صورتی که مواد غذایی با دست به روی قاشق و از قاشق داخل دهان البته نصفش هم روی زمین و یا همان پارچه ، دوباره از روی زمین برداشته می شه و...خنده

روروک رو علاقه دارن که از خارج اون استفاده کنن یعنی توش نمی شینه ولی کنارش وامیسته و از ش می گیره و دکمه هاشو می زنه.

خلاصه موجود جالبیه.... بوسمحبت

خدا حافظ همه این کوچولوها باشه

الهی آمین
 

پسندها (4)

نظرات (2)

نرگس مامان کوروش
28 اردیبهشت 94 20:03
عزیزم.. چه ماجراجو... البته میگن بهتره روروئک رو همین جوری استفاده کرد. هم به راه رفتنش کمک میشه هم ایمنیش بیشتره ستیا خانوم خودش وارده ...
مریم(مامان ثنا جون)
4 خرداد 94 1:55
سلام خاله لطفا 52 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید خوش حالم میکنید من توی جشنواره شرکت کردم..تا 94/3/22 مهلت داریم ممنونم لطفا به دوستاتم خبر بده با هر موبایل تنها مجاز به ارسال یک پیامک هستید ولی سه کد متفاوت در همان پیامک را میتوانید ارسال کنید