ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

«مادرنوشت»

جرعه بیست و یکم

1392/9/18 11:00
نویسنده : مامان ستیا
367 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم ما امروز 33 هفته و 5 روزه که با همیم. روز ها خیلی زود می گذرن ، علتش هم شیرین و زیبا بودن این روزهاست. در این روزهای زیبای پاییزی توی پوست خودم نمی گنجم انتظار اومدنت خیلی شیرینه مامان جان. اصلاً واسم خسته کننده نیست نمی خوام این روزها تموم بشه چون مطمئنم بعد ها حسرت این روزهای قشنگو می خورم . دوست دارم همین ساعت های 33 هفتگیتو ! دوست ندارم بزرگ بشی می خوام از لحظه لحظه های بودنت لذت ببرم. بزرگ شدنتو رشد کردنتو ، کامل شدنتو ببینملبخند. هیچ لذتی بالاتر از مادر بودن برای من نیست ، مطمئنم اگه دکترامو می گرفتمو استاد دانشگاه هم می شدم اینقدر کیف و حال نمی کردم که الان از وجود تو نصیبم شده ! 

حالم مثل همیشه خوبه! روند رشد وزنم کمتر شده خدارو شکر دارم کنترلش می کنم

نمی دونی عزیزم که این روزها خرید برای تو چه لذتی داره! دوست دارم تمام وقتمو پولمو و هر چی که دارمو صرف تو کنم ! فکر کنم مادر شدن بهم بیاد ! اون هم مادر تو شدن.

چند تا عروسک برات دوختم عزیزم خواستم عکسشو بزارم تا یادگاری بمونه واسمون!

و روی لباس سر همیتو که خیلی ساده بودو واست تزیین کردم و این قلب ها رو روش دوختم !فرشته 

 

 

این هم پشتش عزیزم

 

 

 

 واست کلی دارم گل سرو و پیکسل های رنگی رنگی درست می کنم ! آخه شما دخمل قرطی من هستید !! بله 

 

این روزها شکمم به طور خنده داری به این طرفو آن طرف می رود!!! انگار شما ورزشکار خوبی می شوید.

دوست داریم یک عالــــــــــــــــــــــــمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

atie
10 آذر 92 16:12
سلام، همیشه وقتی لحظه های خاص میگذرن می گیم چقدر حیف زود گذشت ولی انگار همین گذرا بودنشون و بی تکراریشون شیرین تر می کندشون و به یاد موندنی لحظه هاتون شیرین و سرشار
مامان ستیا
پاسخ
دقیقا همین طوره!! خیلی لطف کردی که به ما سر زدی عزیزم
مامانی
10 آذر 92 18:42
وای ی کاش منم از اینا بلد بودم واسه نی نیم درست میکردم دستت درد نکنه مامانیو خوش به حال نی نیت 6 هفته مونده یعنی به اومدن نی نیت؟ یا زودتر میخوان بیارنش بیرون؟
مامان ستیا
پاسخ
بله از الان دقیقا 40 روزه دیگه مونده. فعلا تصمیمم طبیعیه عزیزم تا ببینم دکترم چی می گه!
گلی
18 آذر 92 10:52
چه مامان با سلیقه ای. ماشاا...
مامانی باران
26 آذر 92 18:30
عزیزم این لحظه ها واقعاً قشنگ و فراموش نشدنی هستن امیدوارم با آرامش سپری کنی و فقط یه نکته؛ پوشک باید یه بسته صفر بگیری و لباس هم یه دست newborn یا Primey هم تهیه کنید چون گاهی لباس صفر برای نوزاد تازه متولد شده بزرگ هست، بیمارستان اجازه نمیده شما لباس خودتون رو بپوشید و برای بچه هم همینطور ولی یه لباس خیلی زیبا برای از بیمارستان آوردنش بردارید ، معمولاً توصیه میکنن که روزهای اول برای اینکه رنگ پوست بچه به خاطر زردی بهتر مشخص باشه رنگ هایی مثل سفید و صورتی کم رنگ استفاده بشه ببخش طولانی شد ولی خوشحال میشم اگه سوال داشتی بهم بگی
مامان ستیا
پاسخ
ممنونم عزیزم چه راهنمایی به جایی کردی. آره پوشک نیوبرن گرفتم البته نی نی ما فک کنم یکم بزرگ باشه صفر اندازشه!
مامانی باران
26 آذر 92 18:37
واقعاً خیلی زیبا شدند و خوش به حال این فرشته که چنين مادر با سلیقه و هنری داره
مامان ستیا
پاسخ
مرسی مامانی مرهبون!!!
خاله
9 دی 92 23:54
به به چه مامان هنرمندی