ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

«مادرنوشت»

جرعه بیست و پنجم

1392/10/20 1:04
نویسنده : مامان ستیا
332 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم امروز 39 هفته 3 روزمونه! و من کمی خسته شدم از انتظار و چشم به راه بودن. اصلاً فکر نمی کردم اینقدر دیر بیایخمیازه. فکر می کردم 18 دی که ماه نهمون تموم می شه شما قدم رنجه می کنی ولی انگار اشتباه می کردم . اما یک سودی هم داشت دیر اومدن شما این که من تونستم کلاسهای آمادگی زایمانو بگذرونم و آمادگی جسمی و روحی پیدا کنم واسه آوردن شما . خیلی خیلی واسم مفید بود  خیلی. مامانی 4 روز بود که رفتم خونه مامانم به این هوا که قراره بیای امشب دیگه خسته شدم از نیومدنت از منتظر موندن دیگه با باباییت اومدم خونه فک کنم حالا حالا ها خیال اومدن نداری . 

افسوس بیا دیگه اینقدر مامانتو منتظر نذار نفسم ثانیه ثانیه این روزا خیلی سخت می گذرهناراحت. دوست دارم پست بعدیم خبر اومدنتو بدم.

خیلی دوست دارم عشقم . کی بشه تو که تو آغوشم بگیرمتو محکم بغلت کنمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان متین جون
28 دی 92 23:59
......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ .....♥ .......♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥ سلام دوست گلم خوبین؟خداجونم داره تموم میشه.چیزی نمونده نی نی بپره تو بغلت.ایشالا بسلامتی! یه خبر مهم آب دستته بخور بیا به این ادرسhttp://biadelam.niniweblog.com/ به متین رای بده شماره9...اومدیا ...منتظرم بدو بدو
خاله فریبا
1 بهمن 92 23:59
فکر کنم دیگه ستیا جون اومده باشه خواستم اولین نفر باشم که تبریک میگم مبارکه مامانی
مامان ستیا
پاسخ
مرسی خاله فریبا شما همیشه لطف داری