ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

«مادرنوشت»

جرعه بیست و سوم

1392/9/30 14:20
نویسنده : مامان ستیا
501 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم امروز 36 هفته و 4 روزمونه . دیگه داریم آروم آروم نزدیک می شیم به روز موعودفرشته. من که خیلی خوشحالم . فکر کنم چرخیدی و سرت به سمت پایینه چون شکمم اومده پایین تر و البته حرکاتتم کم تر شده چند روزه یعنی تکون می خوری ولی حرکات موجی نداری. یک هفتس که دارمهر روز سوره انشقاق و می خونم می گن ماه آخر واسه راحت تر شدن زایمان بخونی خیلی خوبه. حتی لحظه زایمان هم زیر لب تکرار کنی.

راستی یک خبر غیر منتظرههیپنوتیزم من که خیلی خوشحال بودم و فکر می کردم حتماً طبیعی شما رو میارم بیرون دکتر هفته پیش بهم گفت که دخملت تپل مپله خیلی و شاید تا آخر بارداریت بالای 4 کیلو بشه و نتونی طبیعی زایمان کنی!!!! منو بگوتعجب  همین طوری موندم! حالا معلوم نیست که چی کار کنیم. فعلا مولتی ویتامین پری ناتالمو حذف کرده که شما رونده رشدت کمی کم تر بشه . الهی قربونت بشم مثل بابای خوشکلت تپل مپلی هستیماچ.  8 دی برام سونو نوشته که 9 دی ببرم بهش نشون بدن ببینیم تا آخر چند کیلو می شیو من معاینه شم شاید طبیعی بشه شاید هم نه!!! خلاصه هر چی خدا صلاح می دونه و هرچی خیره پیش بیاد. دوست دارم زودتر 8 ام بشه تکلیفم روشن شه. آخه اگه قرار به طبیعی باشه می خواستم کلی ورزش کنمو تکنیکاشو یاد بگیرمو از این حرف ها اما از وقتی دکتر این طوری گفت انگیزه ندارم واسه یادگیری. 

17 دی 9ماهم تموم می شه ایشالا اگه طبیعی باشه احتمالاً این روزا باید دردم بگیره اگه سزارینی باشم که زود تر. دیشب خواب دیدم که داری تو شکمم تکون می خوری بلوزمو دادم بالا یک هو دیدم شکمم شیشه ای شده و توش کاملاً معلومه از تو آینه تو رو کاملاً دیدم اول زانوها و پاهاتو بعد که دقت کردم یک صورت سفید مثل ماهتو دید همون جا گوشیمو برداشتم شروع کردم به عکس گرفتن که به بابات نشون بدم. خیلی خواب شیرینی بود واقعاًلبخندقلب

امشب شب یلداست عزیزم بلند ترین شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب سال ! این آخرین یلداست که منو بابات دو تاییم امیدوارم همه یلداهای آینده همه سه نفری کنار هم باشیم !خیال باطل دو روز همش مهمونی بودم به خاطر همین یلدا دیشب خونه مادربزرگم و امشب هم خونه خانواده باباجون دعوتیم و همه دور هم جمعیم!شب های خیلی قشنگیه. این مهمونی ها رو دوس دارم باعث می شه سرم بند بشه کمتر روزشماری کنم واسه دیدنت.  راستی این ریسه اسمتو هفته پیش درست کردم و به در کمدت زدم گل من:

این هم گل سرایی که من واست درست کردم ! وای دختر داری چه قرو فری داری خواهـــــــــــرخوشمزه البته به جز یکی از هد ها اون صورتیه که مامان بزرگت خریده 

 

خدا جون، این روزای آخر مواظب منو دخترم باش مواظب همه مامانای منتظر باش! فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

غزاله
30 آذر 92 14:27
خوب به سلامتی مسافر کوچولو تو راه برگشته.امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی.فقط دعا واسه ما یادت نره.
مامانی باران
1 دی 92 1:46
عزیزم یلدا مبارکت باشه ... "ازهمین امشب،سفيدي برف را براى روحتان" "شيرينى هندوانه را براى روزگارتان"سرخى انار را براى قلبتان"و "بلنداى يلدا را براى زندگى قشنگتان آرزومندم"
مامان ستیا
پاسخ
عزیزمی خیلی لطف کردی
مامانی باران
1 دی 92 1:57
وای خانم شما چقدر ماشاءالله با سلیقه ایییییییییی عالی شده (آویز اسم ، گل سرها که دیگه حسابی دلم رو برد نه که من هم دختر دارم این هنرها بیشتر برام جذابه ... )خسته نباشید واقعاً، انشاءالله ستیای کپل مپلی ناز به سلامتی از تک تکشون استفاده کنه و لذت ببره خداروشکر که این قندعسل رشد خوبی داشته و تپل مپلی شده معلومه مامانش حسابی هواش رو داشته فقط به نظرم پزشک ها یه کم مادرها رو به سمت سزارین هل میدن حالا هر شخص رو به عنوانی...!!! البته نمیدونم شایدم کار صحیحی میکنن ولی برام جالبه که نود و نه درصد مامان هایی که خودشون علاقه به طبیعی نشون میدن پزشک به دلایل مختلف سزارین رو صلاح میدونه
مامان ستیا
پاسخ
مرسی مامانی باران خیلی لطف داری عزیزم. دکترم گفت می تونی طبیعی نی نیتو بیاری خیلی خوشحالم واسم دعا کن عجیجم!
خاله فریبا
2 دی 92 17:15
یلداتون مبارک شاد سر بلند باشین
مامان ستیا
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
مامان متین
5 دی 92 18:35
سلام ایشالا بسلامتی نینی جونی پا به این دنیا بذاره. منم عاشق دخترم.ی پسمل نفس دارم ها.ولی یه دختر ناز نازی هم میخوام واسم دعاکن. دوست داشتی باهم دوست شیم و تبادل لینک کنیم خبربده
مامان ستیا
پاسخ
سلام مامان متین جون. بله حتماً بهت سر می زنم. مرسی که به وبم سر زدی عزیزم
مامان ایلیان
7 دی 92 2:20
وای چیزی نمونده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ایشالا همه چی خوب و اسون واست پیش بره عزیزم هنرمند، با سلیقه، خوش به حال نینی با این مامانی که داره
مامان ستیا
پاسخ
مرسی
خاله
9 دی 92 23:50
ای جان چقدر خوشگلن این گل سرا ایشالا بسلامتی زودی به این دنیا و کنار ماما و باباییش میاد وب دختری به روز شده بدو بیا که منتظرمااااااااااااااااااا
مامان ستیا
پاسخ
مرسی خاله جووووون لطف کردی که اومدی اینجا
شیدا
26 دی 92 15:51
خدا نگهش داره برات