ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

«مادرنوشت»

جمعه زیبای ما

1393/6/7 16:08
نویسنده : مامان ستیا
406 بازدید
اشتراک گذاری

یک جمعه خوبو می تونه جمعه ای باشه که اعضای خانواده با هم باشن و وقت بیشتری رو برای با هم بودن صرف کنن. می شه کار متفاوتی انجام داد مثل رفتن به بیرون برای تنوع. با هم صبحانه خوردن. نماز خوندن با دختر عزیز تر از جانت. البته رسیدگی به کار های عقب افتاده مثل مقاله بیچاره ام که هر روز صدام می زنه که بیا منو کامل کن من دیگه خسته شدم... 

نمازت قبول باشه توت فرنگی خوشبوی من، میوه بهشتی

 ایجاد تنوع برای تشویق کودک درون برای انجام کارهای رها شده، خودش می تونه جمعه ما رو قشنگ تر کنه. گاهی عوض کردن موقعیت و مکان به ما انگیزه کار می ده. چرا همیشه پشت میز خشن بشینیم؟ کمی هم می شه مثل فلاسفه قدیم بر روی زمین به پژوهش پرداخت... یاد فیلم ملاصدرا افتادمچشمک

قراره برای تنوع چند ساعتی به گشت و گذار بریم. امیدوارم خوش بگذره بهمونچشمک

پسندها (1)

نظرات (6)

♥پرنیان♥مامان متین
15 شهریور 93 15:14
همیشه ب گردش و خوشی خانوم فیلسوف خاله قزی رو ببوس عزیززززززم
مامان ایلیان
17 شهریور 93 18:44
افرین عروس ناناز مننننننننننننننننننننننننننن من دوست دارم عروسم ن شکلی باشه !!! ب حجاب ! این دخملم هم فهمیده، به خاطر این حرکت زیبا یه بوس ابدار از اون لپهای زیبات به جا میذارم البته از طرف پسملمه اما از طریق من جانم ناناززززززززززززززززززززززززززززززززز عسل عروسکککککککککککککککککک
مائده
19 شهریور 93 14:17
نازي عزيزم روز به روز خوشگلتر ميشه هزار ماشالله هفته ي پيش مشهد بوديم و من تو حرم هر بچه ي مشهدي توپول و بامزه اي كه ميديدم ياد ستياي شما مي افتادم منم با ديدگاه مثبت نگريت موافقم و خودم هم تو زندگيم همينراهكاررو دارم راستي اين وبلاگ ماداراي دانشگاه صنعتي شريفه كه من به تازگي راش انداختم( البته به دستور معاونت تربيت) سعيميكنم مطالب مفيد توش بذارم به علاوه خلاصه اي از كلاساي تربيت فرزند خودمون Www..madaranesharif.niniweblog.com
مامان زهره
25 مهر 93 17:42
maedeh
25 مهر 93 18:54
Slm che 2khtare mahi darin khoda hefzesh kone va baraton bebakhshatesh Khanomi man20salame hesabdariterme5mikhonam motevaje shodam u ravanshenasi mikhonin goftam shayad betonin komakam koni bara hamin mozaheme vaghteton shodam man harraveshi baraye dars khondan pish migiram moafagh nemisham hamishe nomreham paiin va in baese narahatim mishe torik az dars khondan motenafer misham nemi2nam chera u mitonin komakam konin Bebakhshid age ziad harf zadam age dost dashtin j mano bedin behem mail bezanin va nazaramo taiid nakonin mamnonam