ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

«مادرنوشت»

مهمون اومده... دندون جون

1393/6/4 20:16
نویسنده : مامان ستیا
589 بازدید
اشتراک گذاری

ستیا جانم، امروز 7ماه 11 روزگی شماست که به صورت اتفاقی وقتی لثه شما رو لمس کردم دیدم یک مروارید خوشولو پیداش شده. خیلی برام قشنگ بووود و دلچسب.  راستش دلیلشو نمی دونم ولی هر پیشرفت تو مثل اینه که یکی داره پشتم می زنه می گه آفرین تشویقآفرینتشویق. همه خستگی ها میره از تنم...  این روزا مامان یکم سرم شلوغه ابروولی سعیم اینه که اگه قراره به کسی فشار بیاد اون خودمم و واسه تو کم و کاستی نزارم تا جایی که می شه. تو این سنت تو به من شدید نیاز داری و مهمه این که حواسم بهت باشه. این رابطه ای که بین ما شکل می گیره تو سال اول زندگیت خیلی مهمه باعث می شه که تو آیندت تو روابط نزدیکت مثل ازدواج و..  بهتر و سازگارتر باشی.  دلبستگی ایمن....  که خیلی خوبه اگه بتونم از پسش بربیام این که بهم اعتماد کنی بفهمی که دنیا جای خوبیه و نیازهات بی پاسخ نمی مونه باعث می شه تو آینده هم نسبت به همه چی و آدمای اطرافت دید مثبت و خوبی داشته باشی خوشحال تر باشیچشمک.  

دختر نازنینی که این روزها خونمونو با صدای ماما و بابا و اااااا پر کردی، که اگر بدونی چه انرژی بخشو چه دل انگیزه این صدا حتی وقتی در حال غر زدنی.... 

این روزها جارو برقی هم ازت تشکر می کنه که بهش کمک می کنی تو تمیز کردن آشغالهای خونهنیشخند. هه.  مجبور می شم هر روز جارو کنم خونه رو. 

خیلی هم خوش غذایی. هر چی بهت می دم با کمال لذت می خوری که واقعا دوست دارم این ویژگی رو مثل خودم که همه چیز می خورم. 

لبخند دندونی البته دیده نمی شه اصلا هم نذاشتی عکس بگیرم از مهمونمون

کلن هر چی که جدیده و تا حالا ندیدی برات جذابه حتی اگر اون یک بادمجون دلمه ای باشه

در حال دس دسی و تشویق خودت

درحال بازی داکی بعد از برداشتن روسری از سرت توسط خودت

 

پ ن...  ممنونم از همه دوستان گل و مهربونم شرمنده که بی پاسخ مونده پیامتون. حتما در اسرع وقت میام و به همه نی نی های گلتون سر می زنم البته من سر می زنم وقت نمی شه پیام بزارماز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 18:43
http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14092338379.jpg سلام روزت مبارک دخملی