ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

«مادرنوشت»

محرم اومده

1393/8/10 18:25
نویسنده : مامان ستیا
491 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترینم سلام، همین الان توی بغل من مشغول شیر خوردنی و یک جورایی خمار.  توی ماه دهم هستیم، و فعالیتت خیلی زیاد شده و متقابلا خوابت توی روز خیلی کم.  من هم زمانم رو توی روز فقط به شما اختصاص می دم . شوهرجان و درس. 

ستیا جانم، دختر نازنینم چند روزه یک مسئله توی ذهنم می چرخه و من بهش فکر می کنم و این تجربه خودمه و دوس دارم ایینو بهت بگم و انتقالش بدم اینه که دخترم سعی کن تو زندگی خودتو بشناسی، خود واقعی تو نه اون خودی که به وسیله اطرافیان و محیطت ایجاد شده و برای جلب نظر اونا خودنمایی می کنه، نه خود واقعی، ستیای خواستنی من، با تمام علایق و وخواسته ها،  و استعدادهای بالقوه ای که داره. وقتی خودت شناختی، و پیدا کردی،سعی کن دوسش داشته باشی و باهاش ارتباط خوبی رو برقرارکنی،  سعی کنبه نداهاش گوش کنی، به علایقش به خواسته هاش. اگر یک جا احساس کردی این کار درسته و دلت بهت گفت که باید این کارو بکنی و حرف حق و یا کار حق و آدم حق اینه! حرف دلتو تحویل بگیر. دخترم به صدای وجدانت گوش بده.  تو کار درستو تا جایی که در توانت هست انجام بده هر چند که خیلی از آدم ها یا همه آدم ها کار خاصی رو انجام ندن و حقو ناحق کنن.  هر وقت کسی ازت درخواست کمکی کرد، هر وقت ظلمی رو دیدی از مظلوم دفاع کن، هر وقت حتی اگر من از نظرت کار اشتباهی کردم وایستا جلوم و بهم بگو کارم اشتباهه. 

وقتی نگاه به چشمای معصومو قشنگت می کنم انگار دنیا برام شادو زیبا می شه، معصومیتو پاکیتو دوس دارم مامان. چه خوبه که این پاکیت تا آخر حفظ بشه، همین طور پاک و بی ریا بمونی. توی دوره ای هستیم که خیلی همه چیز پیچیده شده، حق رو توی کاغذ کادو . صورت ناحق می کنن و باطلو حق جلوه میدن.  نمی دونم آیا می تونم تو نشون دادن و تفهیم این مسئله به شماموفق باشم یا نه.  این که همه چیز ظاهر نیست همه چیز رو نیست و باید عمیق تر فکر کرد به هر چیز، هر حرفی رو بی دلیل قبول نکرد و هزاران چیز دیگه. خیلی حرف دارم برات اما چه کنم که وقتم کمه و شما الان به حضورم بیشتر نیاز داری تا نوشته های اینجا. 

دخترم الان اولین ماه محرمتو سپری می کنی و دوس دارم بزرگ شدی زینب وار زندگی کنی و راه حق رو بری. یک جمله از آیت الله بهجت که خیلی به دلم نشست اینجا واسم می نویسم امیدوارم بعدها عمق این جمله رو درک کنی

تو ماه محرم سعی کنید حسینی باشین، نه هیئتی. چرا که هیئتی بودن خیلی آسونه ولی حسینی بودن بسی دشوار.... 

السلام علیک یا اباعبدالله 

خدای بزرگ حافظ دخترم باش و کمکش کن تا راه حق رو پیدا کنه، به راه راست هدایتش کن، من هم کمک کن تا بتونم از پس این مهم بر بیام. 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 19:34
سلام خانمی خوبین؟))) ستیا جونی روو یببوس چ ناناس شده
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 19:53
ستیا اسم یه فرشته س!