ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

«مادرنوشت»

شروع سال جدید 1393

1393/1/10 0:31
نویسنده : مامان ستیا
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیزم و همچنین دخترگلم ستیا. دختر گلم که هر روز داری بزرگ تر می شی و همچنین توپول تر . بابات این روزا لوپیا صدات می کنه خوشکلم یکی از فامیلا چن روزپیش گفت تو اول دو تا لوپ بودی بعدن یک چیزی بهت آویزون شدهخندهخنده. عاشقتم نفس مامان. راستی یادم رفت سال جدیدو تبریک بگم . سال نو به همگی مبارک. سال خیلی خوبیه وقتی سه نفره باشی و وقتی همه چی آرومه خداروشکر امیدوارم همین طوری بمونه باقی. 

چه پیشرفت هایی که حاصل نکردی دختر دوماه و نیمه من .

بماند که لباس های 6 تا 9 ماهو می پوشی  پوشکت سایز 3 شده .

می تونی خیلی راحت بشینی البته با تکیه گاه

بعضی چیز هایی رو که ظریف ترو باریکن تا چن ثانیه تو دستت می گیری .

شدیدن به صحبت کردن بقیه واکنش نشون می ده با خنده گاهی هم قهقهه و دست و پا زدن که دراین مواقع فوق العاده گاز زدنی می شیماچ

اشیای رنگی رو دنبال می کنی وقتی روسری رنگی می پوشم همچین باچشمات نگاش می کنی که انگار می خوای قورتش بدی هورا

چند کلمه ای که الان می گی: اَ    اَقوم  اونقَ   کخ  که هروقت می گی منو بابات ذوق می کنیم و دوباره تکرار می کنیم تا تو هم بگی 

ردیاب جی جی شدی انگار جی پی اس داری وقتی بغلم میای خودت بو می کنی خم می شی به سمت جی جی خیلی خنده دارخنده

یک شب پستونکو برای چند دقیقه گرفتی و مکیدی اما بعد تف کردی و دیگه نخوردی و علاقه شدیدی به مکیدن دستای کوچولوت داری همچین با ملچ مولوچمژه

به همه می خندی همه می گن به من که دخترت مثل خودت شاد و خجستست کلننیشخندزبان

قبلنا می ذاشتمت رو مبلی جایی واسه خودت دراز کشیده آروم بودی و می ذاشتی که کارامو بکنم اما تازه گیا حوصلت سر میره و باید باهات حرف بزنم یا بازی کنم 

اگه من و تو و باباییت توی یک جا نشسته باشیم و من و بابات برای مدت طولانی حرف بزنیم و به شما توجه نکنیم شما جیغ می کشی که بابا منم هستم پس من چیخندهعصبانی

حالا عکساتو می ذارم 

الهی قبونت بسم تو این روز واکسن دو ماهگیتو زدیم عزیزم اولش یکمی جیغ زدی ولی بعدش آروم بودی تا شب هم خیلی خوابیدی اون هم به خاطر استامینوفنی که می خوردی بود شب چهارشنبه سوری 

اندر احوالات پستونک دادن ما به شما که قیافتو اینجومری می کنی و در کسری از ثانیه به بیرون تف می نمایینیشخند

 

این هم از پیشرفت این ماهت که با کمک تکیه گاه می تونی بشینی و اسباب بازی های کوچیکو برای چند ثانیه تودستت می گیری

این هم موقع تحویل سال 93 اولین عید نوروزت که تو خواب بودی عزیزم  من هم بیدارت نکردم و گل سر و ازین جور چیزا نزدم که راحت باشی عزیزملبخند

 

آماده برای رفتن به عید دیدنی خونه عموی من

 

اینجا هم تیپ زدی واسه خودت

 

تو بغلم داری شیر می خوری و واسه خودت می خندی . ما این طوری باهم می خوابیمقلب

 

بردمت حموم حسابی شستمت بعد از حموم و بعد از صرف شیر غش کردی از خستگیخواب

 

و وقتی دستاتو به جای جی جی می خوری همراه با ملچ مولوچابله

 

خدای مهربون ما خودت حافظ دخترم باش و هدایتش کن به راه خودت

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایلیان
11 فروردین 93 1:50
ببخشیدااااااااااااااااااااااااااا خانومممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!! به وزن و سایز عروس من چیکار داری که اینجا مینویسی خدای نکرده چشم بخورهه!! هاااااااااا؟ کی جواب من و پسرمو میده ها؟؟؟ اصلا ما دوست داریم عروسمون توپول باشه لوپ داشته باشه، مشکلیه؟؟؟؟؟ وا وا وا!!! نبینم از اینا بنویسی هاااا وای توروخدا من عکساشو میبینم دیونه میشم نکن با من این کارارو، قلبم ضعیفه، به من رحم کنیییییییییییییییییییییییییییییییییید تورو خدااا عیدت مبارک راستی عروس گلم جیگرم نانازم عشقم ایشالا عروس خودم باشی
یسنا کوچولو
14 فروردین 93 14:06
ای جونم چ نازه لپ لپی هم هست خداااااااااااااااا کی میشه که دختر منم این جوری لپ لپی بشه
مامان ستیا
پاسخ
دختر شما هم که لوپ اوپی واسه خودش که
نیلوفر جون
16 فروردین 93 14:51
شیرین بازی نی نی مبارک باشه
♥مامان متین جون♥
16 فروردین 93 20:20
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥خوبین؟ ..♥سال نو مبارک ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان ستیا
پاسخ
چشم حتما
سحر
16 فروردین 93 20:44
سعدیده نازنین عیدشماو ستیا عزیز مبارک باشه. ناز و تپل و با نمک. راستی یکم زود نی نی رو نمی شونی؟
مامان ستیا
پاسخ
سلام سحر جان سال نوی تو هم مبارک . نه گلم نگران نباش از دکترش پرسیدم گفت ایرادی نداره آخه خودش دوست داره بشینه حالت دراز گریه می کنه . فرنیای گلتو ببوس
نگار
27 آذر 93 9:34
خدا حفظش کنه این ملوسکو.... ماشالله... دلم براش غش رفت... چه خوب می نویسی ازش...
مامان ستیا
پاسخ
لطف داری خانومی