ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

«مادرنوشت»

چه خوبه که هستی...

1393/2/20 12:32
نویسنده : مامان ستیا
620 بازدید
اشتراک گذاری
چه خوبه که هستی! این روزا هر وقت که نگاهت می کنم ناخود آگاه این جمله رو زبونم میاد و کلی انرژی می گیرم از وجود نازنینت. چون که هستی چون که دخترمی دیگه نباید زندگی رو سرسری گرفت. آره باید برات بسازم زندگی رو قشنگتر از این که هست. همون طور که پدر و مادرم برای من ساختن. همیشه از کودکیم بهشون افتخار می کردم، اونا دید قشنگی به زندگی بهم هدیه دادن و خیلی چیزای دیگه مثل ایمان داشتن، دوست داشتن خودم، مهربانی و حس های قشنگ دیگه. اما ستیا جان اگه من بتونم فقط یک نگاه قشنگ و مثبت به دنیا بهت هدیه بدم کاری کردم کارستون و از خودم راضی می شم. این چیزیه که باعث می شه تو حس خوشبختی کنی و شاد باشی حتی اگه همه چی تو زندگیت خوب و عالی نباشه. بیشتر ازین که به فکر خرید اسباب بازی های رنگارنگ و لباس های گرون قیمت واسه تو باشم به فکر ایجاد یک حس خوب در تو نسبت به دنیاتو خودتو آدمای اطرافت هستم. فکر های تازه ای در سر دارم دخترم.... سه ماهو بیست و هشت روزگی تو
پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ریحانه
10 تیر 93 13:46
خدا حفظش کنه ماشالله تو دل بروه