ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

«مادرنوشت»

اولین کالسکه سواری

1392/12/18 21:29
نویسنده : مامان ستیا
443 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم، گلکم ازین که  روز به روز داری بزرگ می شی خیلی خوشحالم ازین که هر روز توانایی های جدیدی رو کسب می کنی و ازین که روزبه روز لباسات برات کوچیک تر می شنو حتی سایز پوشکات الان به سایز 3 رسیدیم  .لباس هاتم که ودی کوچیک می شن. راستی بالخره اسباب کشی کردیم هر چند سخت اما تموم شد .فعلا دسرسی به اینترنت ندارم  چون خونه هنوز روبه راه نیست و همین طوری می نویسم وبعد آپ می کنمشون. دختر شیرین و خندونم تو خونه جدیدمون  تو 53 روزگیتون واسه اولین بار سوار کالسکت کردم البته این چیز خیلی عجیبی نیست نمی دونم تاحالا چرا این کارو انجام ندادممتفکر هوا هم سرد بوده و پیاده بیرون نرفتیم .حالا به هر حال شما هم کالسکتو کشف کردی و برات جالب بوده خیال باطل

واااای خدا این جا چه جای عجیبو باحالیه من چه قدر خوش بختم تعجباز خود راضی

 

اینجا لو ببین حتماً این بالا یک کالبلدی داله 

اِ داکی مامان !!! چه خوبه مامانمو می بینم ! اینجالو گذاشتن که من مواظب مامانم باشم یه وقت خوابش نبلهنیشخند

 

من واقعاً حس خوبی دالم چه قدر خوفه!

 

مامان!!! منو مسخله کلدی یا خودتو. آخه کالسکه هم چیزیه که من باهش خوچحال باسم بلو بلام اسباب بازی بخل. بلام طبیعی شد خسته شدم ازشخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه یکتا
28 اسفند 92 0:52
نااااااااااااازی ایین کالسکه تو خونه هم خییییییییلی به درد بخوره البته من بیرون هم میبرمش ولی من و شوهر جان حتی یه وقتایی به عنوان صندلی غذا میاریمش سر میز خونه جدید مبارک به سلامتی و دل خوشی انشالله سعیده جون.
مامان ستیا
پاسخ
دقیقا مثل من مائه جان صندلی غذا تخت وسیله حمل بچه و... ممنونم گلم سال جدید پیشاپیش مبارک