ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

«مادرنوشت»

چهل روزگی تو

1392/12/5 13:53
نویسنده : مامان ستیا
629 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترزیبای من ستیای مهربونم 40 رور از زمینی شدنت گذشت. 40 روزه که در آغوشمی و ساعتهای زیادی رو با همیم. ممنونم ازت که ساعت های نابی رو بهم هدیه دادی. دیگه چیزی به بهار نمونده و این فصل سرما داره کم کم تموم می شه. وای چه نوروزی بشه سال 93 در کنار تو. پارسالو هیچ وقت یادم نمیره سر سفره 7سین از ته دلم از خدا خواستم که سال دیگه سر همین سفره فرشته آسمونیم بغلم باشه. خدا هم مثل همیشه مهربونیشو از من دریغ نکرد.چند روز آینده سرم خیلی شلوغ می شه چون اسباب کشی داریم و من خیلی هیجان دارم. بعد از تقریبا 4 سال اولین اسباب کشی مونه یک خون تکونیه حسابی و یک تنوع خیلی خوب. به یک خونه بزرگتر و نزدیکتر به مامان بزرگ ها میریم. شما هم دیگه واسه خودت یک اتاق جدا خواهی داشت خداروشکر. فقط خدا کمک کنه بتونم از پسش بر بیام. چن تا عکس از 10 روز پیشتو گذاشتم.

اینجا لخت کرده بودمت که لباساتو عوض کنم خوشکلم

 

توی این عکس مثل همیشه شبا تو بغل من آروم گرفتی خوابیدی مثل جوجه ها

 اینجا چشمات کلاج شده بود خیلی بامزه شده بودی

 عاشق خنده هاتم و اون چال رو لپت که تو این عکس خیلی معلوم نیست

 ستیا از نمایی باز

 ستیای النگو قشنگ

 دست های من و تو

 

 خدای مهربونم ممنونم ازت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فاطمه یکتا
6 اسفند 92 14:22
سلام مامان مهربون اگر موافق باشی لینکت میکنم
مامان ستیا
پاسخ
چرا که نه خیلیم عالی
نیلوفر جون
7 اسفند 92 23:23
سلام عزیزم امدن فرشته ای اسمونیتو تبریک میگم خیلی جیگر ننیتون
سحر.
13 اسفند 92 11:25
آخ آخ عاشق وقتی ام که اونجوری تو بغل لالا می کنن همه پست هاتو دیدم مامانی. ماشالا خیلی نازه دختر گلت
مامان ستیا
پاسخ
لطف داری سحر جونم فرنیا جون چه طوره؟ چرا دیر به دیر می نویسی از دختر نازت.ببوسش
مامان ایلیان
17 اسفند 92 23:31
ماشالا ماشالا ماشالا هرکی نگه ماشالا کو بشه ایشالا من دورت بگردم، من قربونت برم از دیدن این عکسات سیر نمیشم 3 باز ایت الکرسی خوندم واست ایشالا از هر چی چشم بد به دور باشی گلم مامانی اسپند دود کن جون من