ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

«مادرنوشت»

جرعه سی ام

1392/12/1 19:33
نویسنده : مامان ستیا
645 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی من، پاک ترین مخلوق خدا، ستیای نازم

هر روز ساعت ها نگاهت می کنم ساعت ها ، به انتظار نه ماهه ام فکر می کنم، به رنگی که به زندگیم دادی، به خوشبختی که واسم آوردی، به لطفی که خدا بهم داشته ، تک تک این لحظه ها رو دوس دارم تک تک ثانیه های این یک ماهگی تو! دوس دارم همه این لحظه ها رو ضبط و ثبت کنم. داری خیلی سریع رشد می کنی نازنینم و می دونم روزهایی می رسن که دیگه بزرگ شدی و شاید بخوای از کودکی هات چیزی بدونی. دلم می خواد بفهمی و بدونی که چه عاشقانه دوستت داشتم و دارم. 

 برات لالایی می خونم گل سرخ من ، آروم بخواب در آغوشم! خوابای خوب ببینی پر از رنگ و و شادی و خوشبختی. اینجا یک زن حاضر دنیاشو بده که لبخندو تو نگاهت ببینه! حاضر زندگیشو بده که یک لحظه غمو تو چشای نازت نبینه 

خدایا ازت ممنونم یک عالمه دوست دارم خدایا من بنده خوبی نیستم واست ولی کمکم کن مادر خوبی واسه ستیام باشم! واسه این دختر نازی  که بهم دادی هر چی شکرت کنم کمه. خدای مهربونم حسرت مادر شدنو تو دل هیچ زنی نذار و بهشتو زیر پای همه اونایی که آرزوی مادر شدنو دارن قرار بده.

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر
2 اسفند 92 14:58
سلام خانم. بارها سر زدم ولی هربار دخترم نذاشت کامنت بذارم. خیلی خیلی تبریک. امیدوارم ستیا جون همیشه سالم باشه و با پدر مادر
مامان ستیا
پاسخ
فرنیا رو ببوس
مامان ایلیان
3 اسفند 92 0:55
وای وای نیداش تن، ماشالا خدا واستون نگه داره عزیزممممممم چه گل رو سری چه بهش میاد نانازم فداش اره مامانی شیردوش خیلی خوبه خداییش مخصوصا اگه بخوای شیرت زیادتر بشه بعد هر بار شیر دادن به نی نی باز بدوش با اون. منم شیر دوش دستی دارم ولی دیگه چون همش می دوشم اون سختم میشه، دستام درد میگیره مامانی سعی کن بیشتر با می می خودت بدی خدایی نکرده مثل من نشی این نی نیا شیطونند به خدااااااا چه اسم قشنگی داره خانومی
مامان ستیا
پاسخ
آرهعزیزم منم موافقم خودم هم همیشه از سینه شیر می دم فقط یک بار اون هم شبا با شیشه که شیشه رو فراموش نکنه واسه موارد ضروری . ولی خدایی شیر دوشیدنم حس خوبی به آدم دست می ده حس پر شیری
نرگس مامان کوروش
3 اسفند 92 1:40
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی واسه دخترت درست کردی انشالله همیشه شاد و سلامت باشه و لحظه لحظه با هم بودنتون پر از سرور خوشبختی اگه با تبادل لینک موافقی به من یه سر بزن مامانی
مامان ستیا
پاسخ
ممنونم مامانی بله که موافقم اما انگار آدرسو اشتباه نوشتی باز نمی شه وبلاگتون خانومی
مامان شاهزاده محمدايليا
3 اسفند 92 12:14
ینی قیافه ی پسره رو بازیافت کنن به صورت دمپایی به چرخه طبیعت برمیگرده... تو پروفایلش نوشته: pm نده من مال اونم 0_o ای تو روح خودت و اوونت
مامان طاها 0 مامی غزل
10 اسفند 92 10:02
سلام عزیزم خوبی چه ستیای نازی داری ای جانم ووی اینجا که مثل جوجه شده توی بغل ات طاها هم دقیق هیمن جوری میشه من و همسری بهش میگیم کوآلا چون دقیقا عین کوآلا می چسبه به من نازی نازی از شناییت خئشوقتم عزیزم باز بهمون سر بزن
مامان ستیا
پاسخ
مرسی مامانیلطف داری البته من خیلی وقته بهت سر می زنمطاها جونو بببوس