ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

«مادرنوشت»

جرعه چهاردهم

1392/9/18 10:57
نویسنده : مامان ستیا
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان 

الان 18 هفته و 6 روزتو و فردا وارد هفته 19 می شیم. اومدم بگم که بالاخره دیشب ما فهمیدیم که شما چی هستید؟

بله بله شما دختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر ناز منید! اگه بدونی چه قدر خوشحال شدم وقتی شنیدم دخملی . الهی قربونت بشم من. اصلا از دیروز 1000 برابر عاشقتر شدم. تکون هم که می خوری و دل ما رو همش می بری! دختر 16 سانتی متری من. چه بدن خوشکلی داشتی مامانی قلبماچ. بابات که داشت از ذوق مرگی میمرد هر دو فهمیدیم که هردومون دختر بیشتر دوست داشتیم واسه بچه اول ولی به روی خودمون نمی آوردیم. 

نفس منی دختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر گل من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

غزاله
4 شهریور 92 22:56
سلام عزیزم خدای بزرگ دخترتونو براتون حفظ کنه.خیلی خوبه که روزهای اینده ای نه چندان دور با شیرین زبونیای ی خانم کوچولو خونتون لبریز هیوها میشه.ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشین.
مامان نغمه
7 شهریور 92 10:03
ای جونم گل به سره... همدم برات میاد خانوم گل... بسلامتی ایشالا... عروس من میشه؟! ))


بله با اجازه بزرگترهای مجلس!!!!!
HeLeN
11 مهر 92 14:47
ای جانم....
خدا حفظش کنه
حالا اسمشو چی میزارید؟
راستی به وب منم سر بزن برا خواهر خوشملمه
یادمه وقتی منم فهمیدم خواهرم دخمله داشتم بال درمیوردم چه زود گذشت....
نظر یادتون نره


مرسی که به وبم سر زدید چشم حتما به و بت میام هلن جان