ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

«مادرنوشت»

جرعه سیزدهم

1392/9/18 10:56
نویسنده : مامان ستیا
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. الان در 18 هفته و 2 روزگی هستیم. داری کم کم بزرگ می شی ها . این لحظه ها مثل برق می گذرهلبخند حیف آخه می گن باید قدرشو خیلی بدونم اما نمی دونم واقعا ازش استفاده می کنم یا نه . نمی دونم چرا قبلا بیشتر باهات حرف می زدم الان یک هفتست که خیلی باهات صحبت نکردم با این که داره شنواییت دیگه تکمیل می شه. تصمیم دارم برم برات کتاب قصه بخرم و هر شب برات بخونم قرآن رو هم مرتب تر برات بخونم الان از ماه رمضون دیگه همه چی تعطیل شده. توی یک وبلاگ نوشته بود که یک حدیث داریم از پیامبر که خوندن سوره الذاریات زایمانو آسون تر می کنه وسوره العصر نی نی رو با صبر و تحمل می کنه. 

راستی جواب آزمایش غربالگریت اومد گلم خیلی سالم بودی تازه دکترت گفت که رشدتم خیلی خیلی خوبه. خدایی از وقتی که اومدی مامانی حواسش به تغذیش هست برعکس روزهای قبلش.  تازگی ها وقتی به پشت می خوابم احساس می کنم ضربان قلبم زیادتر می شه یکم احساس تنگی نفس می کنم البته گاهی اوقات ، سعی می کنم رو به پهلوم بخوابم اون هم پهلوی چپم که می گن برای جریان خون بهتره.  

عزیزم از اولین تکونت تا الان فقط 2 بار دیگه تکون خوردی اونم خیلی آرومخوشمزه. دوست دارم تکونای مداومت شروع بشه . چند روز دیگه هم باید برای سونوگرافی سلامت شما برم و اونجاست که می فهمم شما دختری یا پسر؟سوال

تا الان 2.5 کیلو از اول بارداریم افزایش وزن داشتم فرشتهکلا همه چیم بزرگ شده شکم و بقیه چیزهانیشخند . واقعا دیگه مثل دخترها نیستم مثل مادرها شدم . حتما پست بعدی از شکمم عکس می ذارم که ببینی! این عکس یک مامان دیگستاز خود راضی

دوست دارم توی پست بعدیم جنسیتت معلوم شده باشه خسته شدم بس که ازم پرسیدن جنسیتت چپهچشمک؟ 

من و بابات عاشقتیم ببخشید که یک هفته قربونت نرفتم کوچولوی ناز من! لطف کن بیشتر تکوون بخوربغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوينا
23 مرداد 92 17:56
واي چه عكسي تن آدم ميلرزه ايشالا ني ني تون سالم و سرحال به آغوشتون بياد
بتی مامی ناتان
24 مرداد 92 2:31
به به تکونهاش مبارکه علام وجود کرده کوچولوی ناز به سلامت بیاد بغلت عزیزم پ چرا پسرم هفته 12 تا13 معلوم شد پسره بدو مامانی ما منتظریم
منصوره
7 دی 92 15:06
سلام خدایا بهترین عکسی هست که تا به امروز دیدم چه زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان ستیا
پاسخ
لطف داری منصوره جان