ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

«مادرنوشت»

جرعه هفتم

1392/9/18 10:53
نویسنده : مامان ستیا
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیزکم! حال و احوالت چه طوره؟ تقریبا یک هفتست که حالم زیاد خوب نیست  البته این واسم خوشحال کنندس چون اینجوری بیشتر وجود نازنینتو حس می کنم. توی یک پژوهش هم نوشته بود بچه هایی که مادرشون در دوران بارداری تهوع تجربه می کنن بچه های باهوشی می شنلبخند. البته خدارو شکر که دو روزه بهترم .صبح ها با حالت تهوع از خواب پا می شم همون جا زود کمی نون خشک می خورم اگه موفق بشم بالا نمیارم و پیروز می شم البته دو روزه تونستم اما گاهی نون خشک و بیسکوییت هم افاقه نمی کنه! بوی غذا هم حالمو بد می کنه!این مورد تجربه خیلی جالبیه همیشه با خودم می گفتم چه جوری می شه خانومای باردار از بوی غذاهای خوشمزه خوششون نمیاد؟؟سوالاصلا مگه می شه. دیدم آره منی که واسه مرغ کنتاکی می مردم و هلاکش بودم چند روز پیش بابایی مهربونت برام برای شام درست کرد  اما شدیدا از بوش و خودش بدم میومد و بهم حالت تهوع می داد.سبز. بیچاره باباییت مجبور شد خودش تهنایی بخوره اون همه کنتاکی رو! 

علاقه من این روزا بیشتر دوغ و ماست و خیار و خیار و گوجه سبز و کاهو یعنی کلن چیز های سرد شیشه ی آبغوره رو در سه یا چهار روز تموم می کنم. ولی اشتهام خیلی کم شده غذا اصلا دوست ندارم . 

گاهی عذاب وجدان می گیرم که شاید نتونم چیزهایی که لازم داری رو بخورم مثل پسته و بادومو به زور می خورم و کم ! سیب هم فقط آبشو می گیرم و می خورم. البته امروز و دیروز هم اشتهام بهتر شده هم تهوعم نمی دونم مگه می شه به این زودی؟ نمی دونم دلیلش چیه.

خیلی دوست دارم موعد دکترت برسه که برم سونوگرافی و از سلامتت با خبر بشم . گاهی شک می کنم به این که اصلا از کجا معلوم که تو توی دلمی؟ صدای قلبت رو هم که هنوز نشنیدم ! احتمالا هفته 9  زمان دکترت می شه!چشمک تا اون جا کلی واسه خودت آدم شدی جیگمل منماچ. راستی مامانت خیلی تنبل شده هیچ کاری نمی کنه نه کارای توی خونشو نه پایان نامشو می نویسه!ناراحت خیلی منفعل شدم فقط دوست دارم از خونه برم بیرون مهمونی یا خوش گذرونی! شب ها هم اصلا دوست ندارم برگردم خونمون!نیشخند باباییت منو به زور میاره خونه . تو ماشین قبل ازین که برسیم خونه بهش می گم یک دور دیگه بزنیم بچت ددر می خواد خوب!چشمک خوبه دیگه همش تو رو بهونه می کنم. 

دوست دارم شماره هفته هات دو رقمی بشه مثلا هفته 11 باشیم وااااای چه قدر زیاد! خیلی بزرگ می شی اونجا فرشته! البته می دونم قانع نیستم اگه 11 هفته ای هم بشی دوست دارم 20 هفته ای شی! خیال باطل  

مامان و بابات خیلی دوست دارنقلب!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

شیدا
8 خرداد 92 17:30
واااقعا؟
پس بچه من فیلسوف میشه
مبارکه عزیزم


حتما ایشالا ! بچه من هم چون تهوعم خیلی شدیدتر شده! تو چی مصرف می کنی برای کاهش این حال بد؟
گلی
10 خرداد 92 12:12
سلام عزیزم. می بینم که تو هم مثل من چشم دوغ و خیار رو درآوردی. ای حال میده! من از آبغوره میترسم بخورم ولی لیموی تازه رو کشتم و همینطور چاقاله انبه! زود زود میری دکتر صدای قلب خوشگلشم میشنوی ولی باور کن هیچوقت تو بارداری خیال راحتی وجود نداره!! بووووسسسس


راس می گی گلی جون توی هر مرحله باشی دوست داری زود به مرحله بعدش برسی مثل یک بازی کامپیوتری می مونه! ایشالا هفته دیگه می رم دکتر ! مواظب نی نیت باش
مامان ي ني ني
11 خرداد 92 14:56
سلام عزيزم خوبي؟

يعني من كه اصلا حالت تهوع نداشتم بچم باهوش نميشه ؟

يك هفته با من فرق داري انگاري

به ما هم سر بزن




سلام عزیزم نه اصلا این طور نیست تو باید شدیدا خدارو شکر کنی واقعا چون خیلی می تونی از بارداریت لذت ببری . من دیگه خسته شدم ازین حال بد!

چشم حتما میام می بینمت!

مامان ي ني ني
12 خرداد 92 10:10
خانومي اين روز و ساعت اون بالاي وبلاگتو از كجا آوردي؟


سلام مامانی. روی خود تیکر صورتی بالای وبلاگم کلیک کن خود سایتش که این تیکرها رو درست می کنه باز می شه. بعد 3 تا گام داره که بتونی مختص نی نی خودت تیکرتو درست کنی در مرحله آخر بهت یک کد می ده اون کدو کپی کن بعد بیا توی مدیریت وبلاگت قسمت ویرایش قالب باز کن بالای همه ی اون کد ها پیست کن این طوری میاد بالای صفحه وبلاگت. توی یک پست ثابت هم می تونی پیست کنی تیکرو نشون می ده!
بتی مامی ناتان
19 خرداد 92 2:14
خوشحالم که حال هردوتون خوبه
من هم سه ماه اول وزنم پایین اومد چون فقط میتونستم کمی خامه وکمی از کمی کمتر نون بخورم دیگه هیچ غذایی نمیخوردم
وناتان هم شدیدا از دوران تودلی بودن ددری بود ومن هم همیشه بیرون بودم


مرسی بیتا جون. چه جالب چون وزن منم داره کم می شه و لاغر شدم. و شدیدا دوست دارم بر بیرون!!!
غزاله
25 خرداد 92 15:30
عزیزم کجایی؟خبری ازت نیست.ایشالا سرگرم کارای خوب باشی.[hr
مرسی غزاله جان که احوال پرسمی! همه چیز خوبه یعنی عالیه امیدوارم تو هم خوب باشی