ستیا جونستیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

«مادرنوشت»

جرعه ششم

1392/9/18 10:53
نویسنده : مامان ستیا
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیماچ!  چه طوری ؟ من تازه یک چیزی فهمیدم! فهمیدم که تو یکی دو روزه که بند نافت و جفت تشکیل شده و من هر چی می خورم تو هم می خوری!! یعنی بعد از 15 تا 30 ثانیه وارد  بدن تو می شه! البته هنوز حس چشایی نداری عزیزم ! ولی بازم خیلی حس با نمکیه! روز ها خیلی دیر می گذره و البته سعی می کنم که زیاد روز ها رو نشمارم اما نمی شه! انگار همش درجا می زنم. فکر می کنم تو یک ساله یا شاید هم بیشتر که توی بدن منی! اما در حقیقت تنها تقریبا یک ماهه! دوست دارم زودتر 21 خرداد بشه و برم پیشه دکترت تا واسم سونوگرافی و آزمایش بنویسه. که هم  صدای قلبتو بشنوم و هم از سلامتیت با خبر شم! تا این جا حالم خیلی خوبه حالت تهوع نداشتم فقط دو روز یعنی امیروز و پری روز یکم صبح حالت تهوع داشتم که یک بیسکوییت خوردم خوب شد. 

یک چیز جالب توی اینترنت یک سری علایمو گفت که می تونستی جنسیت نی نی تو حدس بزنی. برام خیلی جالب بود که من تمام علایمی که گفته بودو داشتم یعنی بر اساس اون مطلب تو پسری! زبان این که حالت تهوع ندارم این که علاقه به ترشی جات و چیزهای شور پیدا کردم اینکه  به گوشت و پروتئین خیلی تمایل پیدا کردم و چند تا علایم دیگه که زشته بگم اما من همشو داشتم و هیچ یک از علایم دختر بودنو نداشتم! عینک حالا باید منتظر بمونیمو ببینیم که دو ماه دیگه سونو تو رو چی تشخیص می ده!

الان شدیدا ضعف کردم و الان یک آبگوشت خوشمزه درست کردم آخه دیدم چند روزه حبوبات ندادم بهت که بخوری! منتظره باباتم که بیادو با هم ناهار بخوریم. تا قبل از اون الان یک چیز می خورم چون گرسنگی باعث کم شدن هوشت می شه و باعث می شه دیر تر صحبت کنی و دیر تر راه بیوفتی!

بوس بوس تا نوشته ای دیگه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بتی مامی ناتان
29 اردیبهشت 92 16:36
سلام من هم چند باری که خواستم از نی نی کوچولوت حرف بزنم میگفتم پسرت بعد یادم میومد که معلوم نیست وپاکش میکردم به دل من هم افتاده یه پسر ماه ونازه




ای بابا ببین به دل تو هم افتادهمه همینو می گن مامانم هم گفت که پسره ، خانومی هم که واسمون کار می کنه هم گفت پسره و گفت من هر وقت حدس زدم درست از آب دراومده! حالا باید صبر کنیم ببینیم آیا این حدس و گمان ها درسته یا خیر!! مرسی که بهم سرزدی بیتا جون


مامانِ ی نی نی
29 اردیبهشت 92 17:45
azizey maheye man ..

kheyli khob shod k upeto khondam chon man gahi goshnegio tahamol mikonam ta omadane shoharam

rasti on siti k fahmidi ninit chiye ro ham b man midi ?






سلام آره دوست من هرگز نباید به خودت گرسنگی بدی می تونی تا زمان اومدن همسرت بادومو پسته بخوری یا کشک یا میوه تاثیر منفی روی هوش نی نیت داره . این هم لینکه حدس زدن جنسیت:

http://mothers2000.blogfa.com/post/91


گلی
30 اردیبهشت 92 19:07
مبارکت باشه گلم. انشاا.. این دوره رو با سلامتی طی کنی. خیلی مواظب خودت و نی نی گلت باش.
منم لینکت کردم مامان خانوم


ممنونم گلی جونم!
بتی مامی ناتان
4 خرداد 92 0:40
سعیده جونم ممنون که انقدر به ما لطف داری وبهمون سر میزنی امیدوارم نی نی جونی خوب باشه عزیزم نوشته هاتو دوست دارم بیشتر بنویس از روزمرگیها ودکتر رفتن ها وحالت بیشتر بنویس
مامانِ ی نی نی
5 خرداد 92 22:36
mrc azizam babate link
مامي غزل
6 خرداد 92 12:53
سلام عزيزم منونم كه بهم سر زده بودي جالبه منم ترشي دوست دارم و نهوع هم ندارم ولي من دخملي دوست دارم البته هر چي خدا بخواد باز بهم سر بزن
بوسسسسس


واقعا هر چی خدا بخواد